Vår dag har börjat för läääääänge sen.....

hej hej min blogg :) Vår dag har som sagt börjat för mkt länge sedan, vi började med att ta en tur till havet vi 8 tiden imorse....

Alice satt i vagnen men....

Alma var på hugget att stå vid  vattnet med min älskade
barndomskompis katarina !!

Sedan gick vi en liten bit på stranden !
Då blev Alice sugen att titta på den
coooooola svanen !

När vi kom in igen åt vi lite
kladdkaka som Katarina bakat ! ( Olivia på bilden )

rätta att vi finns alltid för er Coffe och
Lilla bebben Emmie !! ( Emmies mamma Nina dog
vid Emmies födelse )
Jag.... älskade min Nina !! Hon var alltid så glad och framåt !
Bara bra sidor mot mig !  Och... barn ville hon verkligen ha !
Så då blev hon gravid med lille Emmie ! När Emmie föddes
så,, ja de är lite svårt att förklara men hon dog... och
kollapsade eller vad man nu kan säga !! Ååååååh !!
så j*vla sorligt !

Föresten ! Detta är mina barns fasters 3 ungar !
Trillingar, man kan ju inte direkt säga att de var väntat :O
Men dom klarar de bra faktiskt !
Pojken i blått heter Wille tjejen som ligger upp och ner mot kameran heter
Alva och den andra bruttan som ligger bredvid ville heter Emilia!

Föresten ! igår kväll fick jag ett rooooooligt samtal !
Min älskade Jenny Petterson ska bli mamma !!!!!
Är super glad för hennes skull !
Hon ska nog skicka mamma bilderna ! Eller hon är väll illa tvungen haha xD

Men nu ska jag ge tjejerna och Olivia en macka, sen ska vi hitta på nått funny :D

Ha de bra,

Ses <3


Kommentarer
Postat av: SARAH

Hejsan!



Var med och disskutera! Vad är ett människovärde värt? Vem har rätt att bedömma dig? Självkänsla och självtilit. Jätteviktigt i dagens samhälle.



Ge mig stimulerande debatter; www.scva.blogg.se



PUSS / SCVA

2009-05-24 @ 12:24:18
URL: http://scva.blogg.se/
Postat av: viveca

Hej trilling-bilden som du har använt är på mina barn och inte på din fasters ungar!!!! var vänlig och ta bort den i från din blogg då jag inte har gett mitt tillstånd till att använda den där.
MVH
Viveca selander

2012-07-10 @ 11:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0