Välkomna till vår blogg !

Hejsan :) jag är en mamma som heter helena och har 2 barn och är 20 år, när jag var 17 och skulle fylla 18 år föddes mina tvilling flickor Alice och Alma , Mina små sööööööta charmtroll som är 2 och ska fylla 3 år :) Ja älskar dom <3
Barnens pappa heter Johan och dom bor hos han varannan vecka ! Jag jobbar på kicks i Stockholm City. vi bor i en liten fjuttig lägenhet, i min blogg kommer jag skriva om hur jag får ihop mitt lekande liv som singel 2 barnsmamma som är 20 år och jobbar heltid och fullkomligt HATAR smuts, men jag har delvis fått ändrat mig haha :)
Läs gärna bloggen dagligen så kommer du in i vårt UNDERBARA liv ;)
De kan skilja nån månad på när fottona e tagna, de är därför dom inte är exakt lika på bilderna :)
Så barn växer, kommer med ett vanligt inlägg där de står om vår dag idag :D
Ses om en stund , Kram kram <3


Älsklings Alice !

Älsklings Alma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0