Sjuka och Ur mysigt kalas och söt viktor !

Hej min blogg :)

Jag tänkte berätta lite grann om vår underbara dag :)

En tråkig sak om dagen var att Alice har vattkoppor och mycket hög feber, Usch vad tråkigt, hon ligger här i sin säng och sover nu , Stackars lille hjärtegumms !! :( <3

Alma och jag har däremot haft en mysig dag ! Vi tog en sväng till min bästa kompis Sara och hennes familj, hon har så underbara ungar, hennes ena unge fyllde år idag, kul kul :)
Alma var busig och lekte med Saras barn, dom fick tårta och Alma åt så mycket så jag trodde hon skulle spy, vi fick även korv med bröd hos dom , mysigt, de är så mysigt hos sara, åååh ! jag skulle kunna sitta hos sara och bara snacka lite tjejsnack i timtal !!

Alma hälsar världen GODMORGON !!

Och sedan sätter hon sig upp i sängen

Vi fick på sjuklingen lite kläder och sedan så....

..... lekte vi lite där ute med spadar och hinkar

När Alma och jag gått till Saras familj sitter ett litet busfrö
där på mattan och säger hej.. Nämen ! är de inte lille Viggo
som sitter där och han är inte 11 månader längre, han är ett helt år !
Han var så stolt och fick massa paket både av oss och hans familj
och andra vänner

Jag kan inte fatta att Sara har 5 ungar !!
På bilden här ser ni : Adina,Smilla,Jasmine och Alicia
Haha! Viggo och saras man Jonn är kill gänget ;)

När vi kom hem var Alma sugen på ett varmt bad, Mmmm...
Så varmt, !!! :)
Sedan fick vi besök ! :) åååh vad de var uppskattat av Alma !!

Viktor och Alma kikar lite på tv ...
Sedan säger vi till att de är pyjamas dags !

Viktor och Alma tog en puss paus mitt i tv tittandet !

Kommentarer
Postat av: kadri

Fina barn o grattis till ny blogg

2009-05-24 @ 08:14:19
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0