Ungarna hälsar Grekland.... HEEEEEJ :) <3 xP

Hejsan :D Nu har jag preecis kommit hem från jobbet.. idag åkte Johan och Ungarna till Grekland... han tog med sig Alice allafall ! :) Hon kommer säkert piggna till av solen och så :) dom åkte vid 12-13 tiden nån gång så jag vet inte om dom är framme just nu ... Men allafall ! Egentligen byter vi på Fredagar som ni KANSKE vet men de blev ju igår för att dom ska till Grekland .. Men dom kommer till mig nästa onsdag.. sen är dom hos mig till fredagen efter de.. och sen till sin pappa ! Under denna vecka ska jag fixa pengar inför sommaren så vi kan göra nått kul.. och jobba över lite så jag får mer ledighetsdagar xD .. sen behöver jag även storstäda vårt sovrum samt njuta av livet ! ikväll blir de en sväng till cafét här i närheten.. de blir kaffe och bulle med mina kääära mamma ! ååh va länge sedan de var vi satt sådär och mös och pratade på ett café .. är nästan lite förväntansfull :) hihi :) men jag älskar min mamma så mycket så de blir typ som de !
När jag är ledsen skulle jag vilja vara 10 år igen och sätta mig i mammas knä så hon kan lösa mitt liv... men.. de går ju inte ! på fredag ( imorrn ) kommer Rickhard :D Jag hooooppas att vi blir ngt mer en vänner :)<3 xP
Och de tror jag att han också gör :) men allafall... nu ska jag fixa lite grejs här hemma och sedan få i mig nått i form av sallad eller färdigmat ! :) inge jävla skräpmat ... men kanske en findus rätt ? Mumsigt :) får även se vad vi har hemma !
 

Vi ses kanske ikväll...Ledsen för att de inte blir så mycke skrivande nu när de är vardag och jag jobbar men..
Jag lovar att när jag får tid bloggar jag :)

Hoppas vi ses ? :) <3 xP

Kommentarer
Postat av: kadri

Sv. Tack så jätte mycket.

Det är hemskt o tänka att det kan gå så långt att barn tar livet av sig eller så som det var i Finland när den utsatta sköt i hjäl hela klassen. Hemskt. Men det tänker inte de som mobbar att den utsatta mår dåligt. De tycker bara att det är roligt.

2009-05-29 @ 08:09:52
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0