Tokiga Rara Underverk Lillebror Liten Sööööööt = T R U L L S

Så där ja :D då var man hemma :)  vi hämtade nyss kamerasladden som hade lite glapp i sig märkte jag nu... de blir väll att åka på att köpa en ny ! någon som vet vart man kan köpa en casio kamera laddare ? Och vad kostar den ungefär om man köper den separat utan kamera till ? Skulle vara bra att veta... för liksom vi har ju många affärer här i sthlm... men ... svårt att hålla reda på alla ! sen när vi kom till johan och dom så pratade jag lite med marie som hade sin syrra där, så skickade hon en bild via mms till mig, skit söt ! de va mina barns halvkusin Trulls som var sååå tokig, sött namn föresten... trulls.. Naaaaaw <333

Trulls tänkte hjälpa till lite med tvätten men... han missförstod
hur man skulle göra :)

Dom hade mycke roliga bilder * fniss *
men hörni... jag ska åka till Alma o Alices dagis och säga tiderna... jag bloggar i bilen med mobilen , NICE :)

Ses när jag fixat tiderna och sitter i bilen...

Kommentarer
Postat av: Ida

sööööött <3

2009-05-25 @ 20:20:00
URL: http://idawdt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0