Sovande ungar - Eller ... bara en unge !

Sådär jah ! då va de gjort ! nu har jag lagt min hjärtefis till sängs och tom lyckats få i mig mat och fixat all disk samt snyggat till lite i vardagsrummet... åååh så skönt ! Min hjärtefis Alice mår MYCKET sämre.. och jag som verkligen inte kan ta henne imorrn har precis lämnat henne till Johan... Attans.. så glömde jag be han ta me ungarnas resväska... '' typsikt mig '' Men jag kan lämna den imorrn då vi kommer ses :) imorrn börjar jag extra tidigt men Anna och Olivia kommer över hit vid 6:00 och är här och äter frukost .... Anna som lämnar Olivia 9:00 - 9:30 varje dag menar jag ;)
Alma kommer njuta och sova ut! de är jag heeeelt säker på ! jag kommer åka vid 6:00 snåret :)
Så de passar perfekt.. jag har bäddat en madrass i sovrummet där olivia kan gå och lägga sig när dom kommer över klockan 6:00 om de nu ska behövas... Haha ! Anna har nog ett stooooort projekt här imorrn med att få me sig kidzen :)
Men hon klarar de fin fint och jag har lagt fram kläder åt Alma som hon ska klä sig i :)


Ses imorrn... Sista inlägget för ikväll....
Glöm inte att :
Mysa med er man/sambo/pojkvänn medans
förhållandet varar ! de finns andra här som
skjilde sig när ungarna va ca 1 år !
De är sådant jag inte vill att andra barn
ska drabbas av ! när jag va 7-8 år (?)
så skjildes mina föräldrar :(
De e en STOOOOR förändring
i barns liv !
Håll gnistan i liv kära ni *!!

See Yaah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0