Satte ungarna framför Paint !!

Satte ungarna framför paint och dom fick kladda en varsin teckning !
De va mycke uppskattat ! även lilla sjuka alice ville pröva !
Ska alma göra de, DÅ SKA HON MINSANN OCKSÅ !!
hihi små barn är såååå sööööötaaaa ! <3


Almas tuff tuff ring ´! [ tror de va så hon sa att de hette ]

Alices LÅLLÅÅÅÅDDÄÄÄÄ !!


Sjukt sött att se på dom xP

Sen så... Har jag ju för små bröst !! JAG BLIR GALEN !!!

åååååååh !! blir sååå arg på mina fula små bröst !!
en operation hade gjort susen om jag hade råååååååååd !!!

Kommentarer
Postat av: Ida

eehh ... nej då

2009-06-03 @ 16:14:28
URL: http://idawdt.blogg.se/
Postat av: Mattias

Det krävs en operation för att få större bröst, men det krävs många operationer för någon att få ett lika vackert ansikte som du har...

2012-06-23 @ 22:44:32
Postat av: Morgan

Underbart sjukt snygg tjej du är ;)
Det är ju inte dina bröst som gör dig, utan det är ju ditt underbara söta ansikte ;).
Kram

2015-05-14 @ 21:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0