Osams !

Hej hej :) kul att jag ÄLSKAR att blogga och använder de som en tröst ! okej sanningen är att jag och johan ( ungarnas pappa  ) har bråkat ! vi är jävligt osams ... han tycker Alice inte ska me till grekland för hon är sjuk... men vah fan ! han kan ju stanna hemma... på mina ensammaveckor ska jag vara ENSAM! Jag vill ha privatliv PRECIS som alla andra vuxna ! blir så jääävla arg och tjurig när han tror att han bestämmer ! sitter här nu själv... johan hämtade Alma på dagis idag !
De blev en snabb men mysig hejdå kram på dagis ! johan hämtade henne vid 15:00 tydligen !
Egentligen skulle Marie hämtat.. men jag fattar inte riktigt allafall ! men aja , antingen ska jag ta Alice hela veckan , jag menar... de är väll hans val om han vill ha me Alice eller inte.. och han valde att lämna henne hemma ! snacka om 2 helt olika personer johan och jag är !! fy för oss ! :@ Jag har väll Alice tills på fredag eller ngt sen får hon vara hos ungarnas farmor....


Ska diska !

See yaah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0