Nu är de bråttom !!! - skriver ganska kort men åter kommer strax ;)

så då har man precis vaknat nu , jag har TRYCKT in en macka var både i alice och almas munnar !
sen har jag satt dom framför tv:n ... de tar 10 minuter att gå till dagis, och jag har bestämt att jag tänkte lämna Alma klockan 9:15, så vi kanske börjar gå om en stund ;) När vi fixat bort alma till dagis ska jag ta hand om alla miljoner tvätthögar samt försöka få ut Alice en stund på gården så hon inte bara ligger på soffan och mår ännu sämre !
sen MÅSTE jag åka förbi ungarnas pappa och lämna deras resväskor senast imorrn , dom har nämligen sina snygga coola resväskor hos mig ! ;) sen tänkte jag packa sommarkläderna som jag har hos mig, sen åker jag med resväskan till johan och så packar han resten ;) Ungarna ska till deras pappa på onsdag ! Så jag får väll lämna väskorna hos han idag eller imorrn, jag menar, så han hinner fixa lite saker ;) föresten ! Marie ungarnas '' låtsasmamma '' ska me :D
Va skojjigt för kidzen ;) OCH maries barn ska me ! jag vet att dom är sååå ulliga och gulliga :D <333
Sebastian ( Sebbe ) 14 år    Caroline ( Carro ) 12 år       Hanna  7 år
Sen ska kusinerna me ! ( trillingarna wille,alva och emilia ) samt farfar och '' låtsasfarmor ''

Nej hörni ! tiden rinner iväg och Alma är rastlös och vill till dagis ;)

Ses snart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0