Mysiga lilla tjejen mamma älskar dig ! <3

Min lilla tjej är så sjuk nu så jag vet inte vad... har ringt doktorn och han ska ringa upp om vi får tid hos han idag annars blir de imorrn ! ja mår sååå dåligt när mina gullmonster är sjuka ! Men bort från de rå !
Nu satte jag henne precis framför tv:n så kan hon myyyyys pysa lite framför pippi !
Hon är sååå söt <3 hon ligger där och myser och tittar på tv ! så ropar hon ibland och vill nått..
Olika varje gång.. mamma ! vatten ,    Mamma ! Kissig ( kissnödig ) Mamma, törstig !
Osv... men jag gör de så gärna , jag älskar ju henne mest av allt !!!!

Hämtar gullmonster nummer 2 vid 13.00 tänkte jag :)

Ses snart :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0