Mys pys med mina älsklingar <3 - På paint kan man utrycka sin kärlek helt rätt !

Hej hej <3 jag ska inte blogga som mkt just nu...egentligen tänkte jag lägga mig i badkaret en stund och njuta av mitt liv , men då kom alice och ville ha en banan ... så jag la mig i badet nyss.. de va en härlig känsla ... jag tog en cigg i badet * fy mig * , men jag hade öppet fönster och vädrade mycket väl innan jag lämnade mitt käääära badrum <3 .....
Sen gick ja och la mig bredvid mina älsklingar och tittade lite på karlsson på taket... Alice börjar bli hungrig så jag ska nog gå och värma på en bit av vår pizza till henne ... så får vi se hur mycke gummsan orkar :D
Så ses vi sen .... Pözz pözzz Alla

Skriver lite när Alice ätit och så...
Vi får se... men ses gör vi



Alltid lika mycket kärlek till mina änglar <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0