Mys besök !

Men hörni ! vilken tur att jag nyss har handlat och köpte lite fika !
För de plinga på dörren nyss ! och de va ju min kompis Cissi
hon skulle visa upp sin son som var sååååååååå sööt !!
Dom fikade lite och vi gav våra välkommen-till-världen presenter och vi
hade jättemysigt ! Alice tyckte om bebben och jag blev snabbt fundersam
vad han skulle heta ! Då sa hon.. de börjar på S och slutar på E
Ja ba : meeeeen säääääg ( xD ) hon : Sigge !
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw va gölligt !
Sigge var söööt som en apaaaa
Okej inte direkt som en apa xD

Får man vara sötare en den här sötkorven ?  <3

Min syrras sötkorv ( hade lust att lägga upp xD )


Sötkorven AGAIN <3

Såhär ser sötkorven Robin ut nu! :D

Robin, varför är du såå cool ?
Älskar dig plutten <3

Alice för mååååånga år sedan ;)

Fotbolls Alma :D

Åååh !! är så mammakär,
Älskar er : Sigge,Alma,Alice,Robin och
Alla andra ungar jag känner <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0