Min tid med mina underbara barn i bilder !!


Söta Alma !

Söta Alice !

Sötnosen Alice i pappas famn !

Min älskade Alma i rosa kläder och min älskade syster dotter
Linn i röda kläder =)

Min älskade Alice !

Min älskade Alma !

Min älskade Alice håller sig vaken även fast
syrran Alma somnade !

Alma sussar så sööööött <3

Alice är vaken som vanligt även fast Alma sover sött !

Alice äääääälskade Melonen hemma hos
Inga och Olof !

Alma däremot, hon hade inte tid med melon-
ätandet hon skulle ju studera Inga och Olofs Hus !

Alice besöker Inga och Olof för andra gången !

Lilla Alice har fått av sig pyjamasen mitt i sömnen, fråga mig
inte hur :O

Alma med farbror Jonas och Farmor Inger på babysim ( uppskattat )

Alice simmar lite :)

Alma hoppade i Willys påsen  min lilla godispåse :D

Alice och farbror Jonas kikar fotboll mellan
Sverige-Ryssland Undra hur de slutar.... ? :)

Wiiiiiiiiiii !! Alice ÄLSKAR att bara sitta i gungan
och titta lite ...

Alma däremot, GUNGAR OCH GUNGAR "!!
kan någon få stopp på min fullkomligt
galna unge ? * fniss *

Alice prövar mina nice briller ! FAN VA NICE UNGE ;)
Lik mamma fast snyggare :O ;)

Alma och Katarina !

Alice busar lite grann i Annas famn :) <3 xP

The queeeen !!
Almaaaaaaaaa <333333333333

Bus bus i tvättstugan  [ Alice ]

* gråååååååååååååååååteeeer * Stackarn Alma :(

Alice lagar lite mat...

Stäng dörren !!!! Jag gör faktiskt personliga saker
här vah !!! * fnissig mamma *

Fest fina Alice !

Festfina unge nummer 2 [ Alma ]

Tandborste tandborste här kommer jag, och jag
gör tänderna reeeeenaa !!!
[ Alma ]

Titut Alice där från bokhyllan :)

Alma blir körd i sin brio gå vagn !

Tit tut, vad är ni för en själv heter jag Alma och är 4 månader !

Lite överdrivet, men jag har haft bra och dåliga stunder med mina
barn,

ÄSLKAR ER UNDERBARISAR <3333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0