Lite saker att göra....

Nu gick alla gäster ! ååh vad mina ungar njöt asså ! min kamera behövdes dock laddas PRECIS när jag skulle ta kort på saker ! * suck * och jag hittar inte laddaren till den ! jag tror johan har den hos sig ! ... Så jag tror jag packar in kidzen i bilen och åker och hämtar den... då kan jag ju på samma gång åka förbi min kära mamma och hämta tjejernas älsklingstjolar som dom ABSOLUT ska ha me till Grekland ! dom är rosa med vita prickar !! skitsöta om jag nu får säga så xD Tänk att vi har samma smak ;) sen behöch läver jag åka förbi affären och välja mat vi kan äta idag !
Hmmm... Antingen blir de kött och potatis eller tacos .... Eller pizza !!!
Vi får se ;) om de blir pizza ( som jag tror ) så köper vi med oss hem redan nu !
Så får den stå i kylen så värmer vi på den i droppande ditt vartefter att ungarna blir hungriga !
Alice blir ofta hungrig vid 16:00 - 16:30 tiden ngn gång ....
Alma blir ofta hungrig vid 17:30-18:00 tiden ngn gång....
Själv blir jag hungrig vid 19:00 - 19:30 tiden :)
Men jag tror jag köper en sallad åt mig ;)

Ses , nu åker vi iväg :D vi kommer om 30-40 ,

Kram kram // mamma,alice och Alma !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0