Jahapp ! En unge med 39,4 graders feber, FUNNY !!!!! ( NOOOT )

Min älskade lilla vän Alice ,!! Stackarn, 39,4 i feber, åååååh ! är sååå ledsen för din skulld gumsan ! :(
Alice mår inte bra, prickarna kliar och febern blir bara högre och högre, varför kunde de inte vara som Alma, alma som får hög feber och får bara lägre och lägre feber !!! Men somsagt, alla är inte lika precis ! Även om jag hade velat de sååå gärna i sådana situationer !! Nu ligger min lilla tjej i soffan och ropar .: maaamma ! ja kli-ig ( mamma, de kliar )
Snart gumman ! , Jag undrar hur jag egentligen låter !
Snart gumman !
Snart gumman !
Snart gumman !
Stackars lille gumsan , men på ett sett är de skönt att hon är sjuk , dels att jag hinner med alla miljontals saker som behövs göras imorrn ! Jag behöver : Tvätta all smutsig tvätt , STORHANDLA , damsuga alla rummen ( vardagsrum,sovrum,kök och toa ) Behöver även skura alla rummen ! Behöver laga Almas jeans som har ett litet hål i !
Behöver handla nya kläder till mina små ungar ( kan dock inte göras imorrn pga. jag vill inte ta me mig inte sjuk dotter till affären ) jag behöver även betala räkningar och fylla på pengar på mobilen , måste komma på en bra 30-års present till min värdinna Pia , Behöver även köpa någon välkommen-till-världen sak till Annas nya lille, behöver betala mer dagar på e-kontakt, och andra datingsidor ! jag undrar hur mycket jag har och göra, jo justja , jag behöver tvätta ALLA sängkläder samt soff överdragen på vår soffa !!
OCH ta hand om min lilla sjukling

De jag behöver göra nu är att : Beställa kläder från internet till barnen !

Ses snart

Kram kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0