Jag tror jag är liite småkär :D <3 xP

Hejsan :) Vill berätta liiiite om min underbara dag :) Morgonen var mkt sköööööööön <33 Vilken känlsa... Alma låg och sov och jag visste att Alice hade de bra ! skiit nice :) men allafall... jag tog min kopp kaffe och en cigg och satte mig på balkongen... hade totalt beslutsångest vad jag skulle ha på mig... de blev allafall ett par taighta jeans och en taight
vit t-shirt till ;) På jobbet var de ovanligt mycket kunder.. en tjej krånglade skit mkt ! ( hoppas hon inte är en av mina blogg läsare * fniss * ) hon skulle ha rosa nagellack... sen ångrade hon sig till lila... sen blå. sen svart.. så sa jag : nu får de räcka ! välj en färg är du gullig :) * vänlig röst * Naaaeeej ! fy va ottrevlig. så reste sig tjejen och gick.. oj oj oj sånt blir man såå jävla irriterad på !! usch för henne ! Men till lunch gick jag till en resturang med en kille på peak performance affären ... skit snäll kille och hade ett barn som hette David ! han visade en bild... 12 årig söt kille :) nästan så man blev lite förälskad både i pappan och ungen ;) Allafall , han var skit trevlig.. och han hette rickhard ! efter jobbet följde han med oss hem =) David och Rickhard skulle ut och springa... så jag lånade annas springvagn och satte Alma i .. så tog vi 1 mils tur ut i skogen... åååh va mysigt :) de kändes nästan som om jag blev lite småkär i rickhard och vi kramades faktiskt i smyg och han ska komma igen på fredag då david ska till sin mamma... jag tror jag är käääääääär ... hihi att vara kär är en häääärlig känsla som vi alla känt ngn gång.... nääh .. nu ska jag se vad Alma vill.. hon som har ropat i hundratals minuter på mig =) Sen ska jag mysa lite och ta ett varmt bad...
Najsan bajsan :)

See Yaah :D

Kommentarer
Postat av: Johan

Hejsan ! :P

Hur har Alice de ?

Jag skulle vilja hämta henne imorrn.. vi kan väll höras av på telefonen och så... Föresten .. jag har bokat av Alices biljett hon mår inte bra.. kanske du kan ta henne ? Annars lämnar jag henne till deras farmor ... hör av dig ..



Ska natta Alice nu !

Ses eller Hörs !



Marie hämtar Alma på dagis imorrn klockan 17:00 när hon kommer från sitt jobb. vi har forfarande inte fått väskan från er !? ta gärna me den till dagis och lägg upp den i nått hörn så tar marie me den hem !

// Pappa Johan ( barnens pappa )

2009-05-26 @ 19:50:16
Postat av: Kadri

Vad roligt att någon har det bra

2009-05-26 @ 21:15:56
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0