Har beställt kläder från ett företag med kvalitet som kostade mig mycket !

Jahapp ! beställde kläder från ett företag med kvalitet och snygga kläder !!


Denna kostade mig 245 kr och jag köpte 2 sådana !
Mycket fina och bra kvalitet "!!!!!  <3

Köpte även två par sånnahär Leggins och dom kostade
145 kronor styck !

Och denna köpte jag 2 av, 145kronor styck !

Kläderna är köpta på polarn och pyret !!

Besök hemsidan till polarn och pyret  ---> HÄR <---

Sen så.....

....tänkte jag att mina barn skulle få nya sängar,
Så jag internet beställde två sånna här !
Hahha, ibland kan man unna sig nått fint :)
Dom kostade 1,395 kr styck och jag
köpte dom på ikeas hemsida !

Hmm.. Jo asså. dagisfröknarna har sagt att Alma och Alice föredar att
sova i vagn så jag köpte denna till dom !
Min syster har en likadan, men jag köpte min helt ny, de är min syrras vagn
på bilden, vad tycker ni , Är den snygg? eller tipsar ni en annan vagn ?
Har ett antal dagar kvar på mig att bestämma mig ! Men jag har liksom
besluts ångest!

HJÄÄÄLP MEEEEEJJJJ !!!

Sen... Så ses vi nog ikväll eller imorrn <3


Kram kram <3333

Kommentarer
Postat av: Kadri

Vilka fina kläder

2009-05-24 @ 21:22:50
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0