Frågor ni undrat via mail !

Brukar du ha sex när du har barnen ?

Nej absolut inte !! Detsutom har jag
inte sex ofta alls ! Jag har ju ingen kille
hur skulle jag kunna ha sex ? :O

Har du opererat brösten större någon gång ?

Nej men hade gärna velat om jag hade haft råd !

Har du någon kille på G ?

jag har en kille på G faktiskt , träffade han nyligen på ekontakt 
Han har ett barn, men vi får se hur de blir :D

Har dina barn bott i samma lägenhet som dom bor i hela sitt liv ?

Nej de har dom inte ! När jag och Johan ( barnens pappa ) bodde tsm
så bodde vi i farsta då när jag blev gravid me tjejorna !
En vecka innan deras födelse flyttade vi till Älvsjö ( nästan stockholm )
När dom var 2 månader flyttade vi till Stockholm City ,
När tjejerna var 14 månader separerade vi och flyttade till en varsin
lägenhet i stockholm City !

Har Johan ( barnens pappa ) någon tjej ?

Hmm.. Bra fråga, ja han har en tjej som heter Marie som har 3 ungar och barnen
Älskar henne skit mycket, hon bor detsutom en trappa över oss , så ja ! henne känner jag
mycket väl till ;)

Vad är din inkomst varje månad ?

Egentligen ska jag inte svara på sådant men ... 19.360 kr i månaden när skatten är borta !

Vad betalar du i hyra ?

Jag betalar 11.000 kr i månaden, stockholm är dyrt så man betalar för utsikten ( som innehåller massa avgaser och en stor folkmängd )

Har du köpt lägenheten eller hyr du den ? och vad kostade den isånnafall ?

Min mamma köpte lägenheten då hon skulle bo där, när hon skulle flytta tog jag över den !
Min mamma köpte den för 5,8 miljoner och nu är den min ..
Den står på mig då min mamma flyttade och skrev den på mig !


Vad heter din mamma och pappa ?


Min mamma heter Karin och min pappa heter Magnus , min mammas nye heter Rune och min pappas nye heter Inger !

Vad heter Johans föräldrar ?

Hans pappa heter August och hans mamma heter Märta ! August  nye heter Lidjach ( kines )
och Märtas nye heter  Anders !

Är du nöjd med dig liv ?

Jag är nöjd med mina barn, men mitt utseende krachar ihop med mitt UNDERBARA liv tyvärr !!



Tack tack (: de kommer fler tillfällen för frågor , jag hann inte svara på ALLA frågor tyvärr jag är inte mer en människa :( xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0