Är jag lat ? - Hur ska jag orka ? - Jag har FORTFARANDE inte ... OSV !!! :@

Nu känner jag mig som en hemsk mamma !!
Jag har FORTFARANDE inte bestämt vilka tider mina barn ska gå på dagis denna vecka !
Och jag har FORTFARANDE inte gett min lilla sjukling Alice ett glas saft,
Och jag har FORTFARANDE inte gosat med mina barn !!!
Fy vad hemsk jag är !! Kan man tycka !!
Jag känner mig dock som de men en sak är bra just nu ! Emmie och hennes pappa kom förbi för en stund sedan och hon hade inte med sig vad som helt utan de var .........

Mmmmmm........ Uppskattat av mig och Emmies pappa Coffe !

Ungarna fick och föredade en happy meal !


Emmie däremot , hon ville inte äta, hon skulle ju soooooooova !!! ;)

Emmie och Coffe gick hem precis !
Jag måååååste gå ner till affären nu och se vad jag kan handla !

Ses om en kvart, jag tar inte me mig ungarna , vår kära granne ska ta hand om
dom medans vi är borta [ Anna ]

Ses snart då ? :)

om en kvart, jag looooooooovar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0