Anna du är bäst ! - Såhär mkt betyder ni älskade barn !

Men gissa vem jag mötte i trapp uppgången ! min kära Anna !!!!  Ni vet hon som va här på kvällfika igår ;? ;)
Hon erbjöd sig att lämna Alma - hon skulle lämna Olivia ( hennes sööööta dottter ) ändå så de gjorde inget ;)
Skit snällt :) Så Alice och jag SKYNDADE oss ner i tvättstugan och sorterade all tvätt, min stackars sjukling la sig på tvätthögarna och nästan halvsomnade ! hon är såååå sööööt, min lilla tjej ! hon har blivit så jävla stor också ( svordom )
asså , en så stolt mamma som jag just nu är över mina barn är obeskrivligt !!

Att bli mamma, att bära på en tung j*vla mage ! att vääääänta i nästan ett år var tungt !! men samtidigt va de värt de ! :D
Känslan att höra en barnsmorska säga : grattis ! två flickor, du har blivit mamma , !! den är heeeeeeeeelt obeskrivlig !
Nån man är förälskad i är en helt annan känsla att vara mamma ! att ha 2 männsikor ( mer - mindre ) som är ens egna !!!
De är helt.... jag är tom på ord för de ! tänk att Alice&Alma inte är två vanliga ungar som bara finns ! dom är ju mina !!
MINA OCH JOHANS !!!  mitt liv skulle vara....... TOMT om jag inte hade ungarna ! jag skulle inte behöva städa, jag skulle inte vara hemma här förutom när jag själv var sjuk, Allt ,, ja allt skulle vara annorlunda, och jag ångrar inte något av de !
Nej hörni, vi ses snart, ska nog ner till affären eller nått,
Ngt ska göras

Kram kram <3  Ps:  Sees Yah Ds...

Älskar när ni ser ut såhär flickor

Ni betyder allt för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0