En prommenad i Tallin Estlands Huvudstad !

hej :) vi satte oss precis på ett internet café här i Tallin som är estlands huvudstad ! dom har fina saker och jag har reeedan hunnit norpa åt mig en tröja till mig och 2 par skor till flickorna ;)  skorna var iochförsig inte så dyra ...
150 kronor i svenska pengar ... de var bra kvallite så de är ju bra ! Vi åt Buffé på båten igårkväll .. mumsigt !
Kött , rödvinssås, potatisklyftor räkor och MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM <3
Till lunch åt vi en fräsch kycklingsallad ! Näää hörni ! nu ska jag och allihoppa gå vidare mot andra affärer !
ca 16:00 kommer vi till båten och gör iordning oss för ännu en kväll full med festligheter !


Pözz & Kramizzz

Kommentarer
Postat av: Cam

Tänkte bara lämna ett litet avtryck :)

2009-06-13 @ 12:04:46
URL: http://metrobloggen.se/camillawikvist
Postat av: Kadri

Tittar in. Det var ett tag sedan. Hoppas du fick en bra första advent

2009-11-30 @ 11:21:04
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0